شهروند

اقدام وطرح و تلاشهایی برای بهبود و پیشرفت زندگی در شهر و روستا .

شهروند

اقدام وطرح و تلاشهایی برای بهبود و پیشرفت زندگی در شهر و روستا .

همه مسئولیم

سلام

انسانهای زیادی تلاش کردند تا دنیای بهتری داشته باشیم، ما از تلاش آنها بهره زیادی بردیم، پسندیده است برای حفظ نیکی ها ما نیز قدمی هر چند کوچک برداریم. معتقدم برای دنیای بهتر و عدالت اجتماعی ما باید از خودمان شروع کنیم. ما باید هم به تکالیف قانونی خود عمل کنیم وهم حق قانونی خویش را مطالبه نماییم و تا به آن دست نیافته ایم به تلاش آگاهانه و قانونی ادامه دهیم. اگر قانون اشکالی داشت ، به کمک هم قانون جدیدی را وضع نماییم. یک جامعه با یک قانون بد، به مراتب بهتر از جامعه بدون قانون است. جامعه با نق زدن درست نمی شود، بلکه با کار و تلاش و اندیشه، ساخته می شود. قبل از اینکه ببینیم مملکت برای ما چه کرده باید در نظر گرفت که ما چه خدمتی به دنیای خود کرده ایم ، که حالا توقع بازخورد آنرا داریم. اگر مردم بعضی کشورها بهتر و آسوده تر زندگی می کنند ، بدانیم که تلاش بیشتری هم برای حفظ حقوق خود و انجام وظایف خویش از خود بروز داده اند. ُآنها لیاقت زندگی بهتر را دارند . ما هم باید این لیاقتها را در خود بپرورانیم.

هدف من گام برداشتن در این جهت است. و بجز سازندگی از از انتقادها و طرح هایم هدف دیگری مد نظرم نیست. اگر در جایی اشتباه کردم با نظرات ارزشمند خود مرا راهنمایی بفرمایید.هم اکنون تشکر خود را از این بابت به شما عزیزان اعلام می کنم. امید که همه ما بتوانیم در مجموع ادامه دهنده خوبیها باشیم. صرف نظر از اینکه چه اعتقاداتی داریم.

بعضی از نامه ها و طرح های ارائه شده به انجام رسیده و برخی نه ، امیدوارم شهروندان محترم و مسئولین گرامی برای به انجام رسیدن کارهای عام المنفعه مارا یاری دهند.

 

با تشکر

محسن موسوی زاده

در قسمتهای بعد تو ضیحات بیشتری تقدیم حظور خواهد گردید.


 

 

عکسهای مربوط به این محل

 

 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد